Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zwroty i odstąpienie od umowy

1. Termin na odstąpienie

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.

2. Warunki zwrotu

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy:

  • Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być oryginalnie zapakowany, o ile to możliwe.

  • Do przesyłki należy dołączyć informacje pozwalające zidentyfikować zamówienie:

    • imię i nazwisko Kupującego

    • numer zamówienia

    • dane do zwrotu płatności (numer konta bankowego)

Zwrot środków nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas przesyłki lub dostarczenia dowodu jej nadania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

3. Koszty zwrotu

  • Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy pokrywa Kupujący.

  • Zwrot środków obejmuje koszt towaru oraz – w przypadku zwrotu całego zamówienia – koszt pierwotnej dostawy (do wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy).

4. Zwrot przy częściowym odstąpieniu od umowy

  • W przypadku zwrotu tylko części zamówienia (tj. gdy Klient zatrzymuje jeden lub więcej produktów), koszt pierwotnej dostawy nie podlega zwrotowi.

  • Jeśli zamówienie zostało objęte promocją „darmowa dostawa” (np. od określonej kwoty), a po częściowym zwrocie wartość zatrzymanych produktów spada poniżej tego progu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potrącenia z kwoty zwrotu kosztu pierwotnej dostawy – zgodnie z cennikiem obowiązującym w dniu zakupu.

Przykład: jeśli darmowa dostawa obowiązywała od 200 zł, a po zwrocie Klient zostawia produkt za 120 zł, naliczany jest koszt wysyłki zgodny z cennikiem.

5. Sposób odesłania

Zwrotu można dokonać we własnym zakresie lub za pomocą platformy InPost:
https://szybkiezwroty.pl/pl/NEURON

Adres do zwrotu:
NEURON s.c.
ul. Grochowska 114
04-301 Warszawa

📧 W razie pytań prosimy o kontakt: produkcja@neuron.waw.pl

 

Reklamacje

1. Okres odpowiedzialności

Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty otrzymania towaru (zgodnie z przepisami o rękojmi). Dotyczy to produktów sprzedawanych przez NEURON s.c., ul. Grochowska 114, 04-301 Warszawa.

2. Zgłoszenie reklamacji

Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: produkcja@neuron.waw.pl, przesyłając:

  1. Formularz reklamacyjny zawierający:

    • imię i nazwisko

    • adres e-mail i telefon kontaktowy

    • adres do korespondencji

    • numer zamówienia

    • numer konta bankowego (jeśli dotyczy)

    • opis wady i żądanie (np. naprawa, wymiana, zwrot)

  2. Zdjęcie produktu z widoczną wadą

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. Jeśli dokumentacja będzie niewystarczająca, może zaistnieć potrzeba przesłania produktu do producenta.

3. Tryb rozpatrywania reklamacji

  • Wady ujawnione w okresie rękojmi będą rozpatrywane bezpłatnie.

  • Jeśli wada zostanie uznana, możliwa jest: naprawa, wymiana lub zwrot środków – zgodnie z żądaniem Konsumenta i przepisami prawa.

  • W przypadku naprawy lub wymiany – produkt zostanie odesłany do Klienta na koszt Sprzedawcy.

  • Jeśli wada nie podlega reklamacji (np. z powodu uszkodzenia mechanicznego z winy użytkownika), Sprzedawca może zaproponować naprawę odpłatną.

4. Reklamacją nie są objęte:

  • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania, czyszczenia, przechowywania

  • naturalne zużycie produktu w toku użytkowania

  • uszkodzenia mechaniczne (np. rozerwania, zalania, stopienia)

  • różnice w wyglądzie produktu wynikające z ustawień monitora Klienta

5. Prawa konsumenta

  • Niniejsza procedura reklamacyjna nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi i prawie konsumenckim.

  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za czasowy brak możliwości korzystania z produktu będącego w naprawie.