Regulamin sklepu internetowego STOP HALUKSOM
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
-
§ 1 Definicje
-
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
-
§ 3 Wymogi techniczne
-
§ 4 Zakupy w Sklepie
-
§ 5 Płatności
-
§ 6 Realizacja zamówienia
-
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
-
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
-
§ 9 Reklamacje
-
§ 10 Dane osobowe
-
§ 11 Zastrzeżenia
-
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument oraz Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale niemającą dla niej charakteru zawodowego.
Sklep – sklep internetowy STOP HALUKSOM dostępny pod adresem https://stophaluksom.com.pl.
Sprzedawca – spółka cywilna NEURON SC JACEK JĘDRZEJCZAK REGINA RUDNICKA, prowadząca działalność pod adresem: ul. Grochowska 114, 04-301 Warszawa, NIP 1132882747, REGON 360247598.
Regulamin – niniejszy dokument regulujący zasady korzystania ze Sklepu i zawierania umów sprzedaży.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres korespondencyjny: Grochowska 114, 04-301 Warszawa
Adres e-mail: produkcja@neuron.waw.pl
Telefon: 608 434 408 lub 22 6731093
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Do korzystania ze Sklepu oraz składania zamówień wymagane są:
-
urządzenie z dostępem do Internetu,
-
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies,
-
aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
-
Ceny produktów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają wszystkie podatki).
-
Cena całkowita zamówienia obejmuje cenę produktu oraz ewentualny koszt dostawy.
-
Kupujący dodaje wybrane produkty do koszyka, wybiera metodę dostawy i płatności oraz podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia.
-
Złożenie zamówienia następuje po zatwierdzeniu jego treści oraz zaakceptowaniu Regulaminu i jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
-
Zakupy można dokonywać jako zarejestrowany użytkownik lub bez rejestracji.
§ 5 PŁATNOŚCI
-
Dostępne formy płatności:
-
przelew na rachunek bankowy,
-
karta płatnicza (Visa, Mastercard, Maestro),
-
płatności online (Blue Media, PayPro S.A.),
-
za pobraniem (gotówką lub kartą przy odbiorze),
-
płatność przy odbiorze osobistym.
-
-
W przypadku wyboru płatności z góry, Kupujący ma obowiązek dokonać zapłaty w terminie 3 dni roboczych.
-
Faktury wystawiane są w formie elektronicznej, chyba że Kupujący zażąda wersji papierowej.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
-
Czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie.
-
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu płatności, jeżeli wybrano płatność z góry.
-
W przypadku zamówień zawierających produkty o różnych terminach realizacji, obowiązuje najdłuższy z nich.
-
Dostawa możliwa jest na terenie Polski oraz pozostałych krajów Unii Europejskiej.
-
Metody dostawy:
-
kurier,
-
Poczta Polska,
-
ORLEN Paczka,
-
paczkomaty InPost,
-
Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
-
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
-
Termin do odstąpienia wygasa po 14 dniach od dnia otrzymania towaru lub, w przypadku zamówień wieloczęściowych, ostatniej dostawy.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę (dane w § 2) o swojej decyzji jednoznacznym oświadczeniem (np. e-mail lub formularz zwrotu).
-
Kupujący może skorzystać z formularza odstąpienia (Załącznik nr 1), ale nie jest to obowiązkowe.
-
Aby zachować termin do odstąpienia, wystarczy wysłać informację przed jego upływem.
Skutki odstąpienia:
-
W przypadku odstąpienia od całej umowy, Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), w terminie do 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu.
-
Zwrot nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu.
-
Sprzedawca może wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
-
Towar należy odesłać na adres: Grochowska 114, 04-301 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle towar przed jego upływem.
-
Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
-
Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
Warunkowa darmowa dostawa:
-
Jeżeli Kupujący zrealizował zamówienie objęte promocją "darmowa dostawa", a po częściowym odstąpieniu od umowy wartość zatrzymanych produktów spadnie poniżej progu uprawniającego do darmowej wysyłki, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztu pierwotnej dostawy z kwoty zwrotu, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.
-
W przypadku zwrotu części zamówienia, koszt pierwotnej dostawy nie podlega zwrotowi.
-
Zwroty można realizować również za pośrednictwem InPost: https://szybkiezwroty.pl/pl/NEURON
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach:
-
towarów wykonanych na zamówienie (na indywidualną specyfikację Kupującego),
-
produktów łatwo psujących się lub z krótkim terminem przydatności,
-
towarów w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę,
-
nagrań dźwiękowych/wizualnych oraz oprogramowania, jeżeli zostały otwarte,
-
dzienników, periodyków lub czasopism (z wyjątkiem prenumeraty),
-
umów zawartych na aukcjach i wahaniach rynku finansowego.
§ 9 REKLAMACJE
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.
-
Reklamacje należy składać pisemnie lub mailowo (dane w § 2).
-
Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni.
II. KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
-
Kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru.
-
Może też żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, jeśli:
-
naprawa/wymiana jest niemożliwa lub nie została dokonana w rozsądnym czasie,
-
towar ma istotną wadę,
-
Sprzedawca odmówił doprowadzenia do zgodności z umową.
-
-
W przypadku zwrotu z tytułu reklamacji, Sprzedawca pokrywa koszt odesłania.
III. KUPUJĄCY INNI NIŻ UPRZYWILEJOWANI
-
Kupującemu przysługuje rękojmia na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
-
W przypadku stwierdzenia wady, Kupujący powinien niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę.
-
Reklamowany towar należy odesłać na adres: Grochowska 114, 04-301 Warszawa.
§ 10 DANE OSOBOWE
Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności. Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówień, marketingu, obsługi konta oraz dochodzenia roszczeń. Kupujący ma prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, sprzeciwu i wniesienia skargi do Prezesa UODO.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
-
Zakazane jest dostarczanie treści bezprawnych.
-
Każde zamówienie stanowi osobną umowę.
-
Umowy zawierane są w języku polskim.
-
Spory z Kupującymi nieuprzywilejowanymi rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
NEURON S.C. JACEK JĘDRZEJCZAK, REGINA RUDNICKA
ul. Grochowska 114, 04-301 Warszawa
adres e-mail: shop@stophaluksom.com.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................
- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin konta
REGULAMIN KONTA W SKLEPIE STOP HALUKSOM
SPIS TREŚCI
-
§ 1 Definicje
-
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
-
§ 3 Wymogi techniczne
-
§ 4 Konto
-
§ 5 Reklamacje
-
§ 6 Dane osobowe
-
§ 7 Zastrzeżenia
-
§ 8 Regulamin Newslettera
§ 1 DEFINICJE
Konto – nieodpłatna funkcja Sklepu umożliwiająca Kupującemu m.in. przeglądanie historii zamówień, sprawdzanie statusu zamówienia oraz edytowanie danych.
Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy STOP HALUKSOM dostępny pod adresem https://stophaluksom.com.pl.
Sprzedawca – NEURON S.C. JACEK JĘDRZEJCZAK, REGINA RUDNICKA, z siedzibą: ul. Grochowska 114, 04-301 Warszawa, NIP: 1132882747, REGON: 360247598.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres: ul. Grochowska 114, 04-301 Warszawa
E-mail: produkcja@neuron.waw.pl
Telefon: 608 434 408 lub 22 6731093
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Do założenia i korzystania z Konta niezbędne są:
-
aktywne konto e-mail,
-
urządzenie z dostępem do Internetu,
-
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
§ 4 KONTO
-
Założenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne.
-
Konto umożliwia Kupującemu dostęp do historii zamówień, edycję danych i śledzenie statusu zamówienia.
-
W celu założenia Konta należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny w Sklepie.
-
Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony w chwili jego założenia.
-
Kupujący może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z Konta, wysyłając stosowne zgłoszenie na adres: produkcja@neuron.waw.pl
-
Po otrzymaniu rezygnacji, Sprzedawca niezwłocznie usuwa Konto i rozwiązuje umowę.
§ 5 REKLAMACJE
-
Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres: produkcja@neuron.waw.pl
-
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.
Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów:
W przypadku braku porozumienia:
-
Konsument może skorzystać z mediacji prowadzonej przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,
-
złożyć wniosek do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
-
skorzystać z platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 6 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Dane są przetwarzane zgodnie z RODO, w celu świadczenia usługi Konta. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności dostępnej w Sklepie.
§ 7 ZASTRZEŻENIA
-
Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
-
Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest w języku polskim.
-
Sprzedawca może zmienić regulamin Konta z ważnych przyczyn, takich jak:
-
dostosowanie do przepisów prawa,
-
poprawa bezpieczeństwa usług,
-
zmiany techniczne lub funkcjonalne.
-
-
O planowanych zmianach Kupujący zostanie poinformowany co najmniej 7 dni wcześniej drogą e-mailową.
-
Brak akceptacji zmian należy zgłosić przed ich wejściem w życie. Skutkiem będzie rozwiązanie umowy o Konto.
-
Brak sprzeciwu oznacza akceptację zmian.
-
Spory z Kupującym niebędącym Konsumentem rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
-
Postanowienia regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają praw Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
§ 8 REGULAMIN NEWSLETTERA
-
Newsletter to nieodpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, umożliwiająca otrzymywanie informacji handlowych, promocyjnych i nowości ze Sklepu.
-
Do korzystania z Newslettera niezbędne jest:
-
aktywne konto e-mail,
-
urządzenie z przeglądarką internetową obsługującą JavaScript i pliki cookies,
-
połączenie z Internetem.
-
-
Umowa o korzystanie z Newslettera zawierana jest w momencie potwierdzenia zapisu na Newsletter poprzez kliknięcie w link weryfikacyjny.
-
Każda wiadomość e-mail zawiera informację o możliwości wypisania się z Newslettera.
-
Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez ponoszenia kosztów:
-
klikając link dezaktywacyjny,
-
lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: produkcja@neuron.waw.pl
-
-
Rezygnacja z Newslettera jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o jego świadczenie.
Reklamacje dotyczące Newslettera
-
Reklamacje dotyczące Newslettera należy zgłaszać mailowo na adres: produkcja@neuron.waw.pl
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania.
Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji usługi Newslettera, zgodnie z RODO i polityką prywatności Sklepu.
Zmiany regulaminu Newslettera
-
Sprzedawca może zmienić regulamin z ważnych przyczyn (np. zmiana prawa, modernizacja usługi).
-
Usługobiorca zostanie poinformowany o zmianach co najmniej 7 dni przed ich wejściem w życie.
-
Brak sprzeciwu wobec zmian oznacza ich akceptację.
-
W przypadku sprzeciwu – umowa o świadczenie Newslettera zostanie rozwiązana z dniem wejścia w życie zmian.