Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin.

Regulamin sklepu internetowego STOP HALUKSOM

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

 

SPIS TREŚCI

  • § 1 Definicje

  • § 2 Kontakt ze Sprzedawcą

  • § 3 Wymogi techniczne

  • § 4 Zakupy w Sklepie

  • § 5 Płatności

  • § 6 Realizacja zamówienia

  • § 7 Prawo odstąpienia od umowy

  • § 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

  • § 9 Reklamacje

  • § 10 Dane osobowe

  • § 11 Zastrzeżenia

  • Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.

Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.

Kupujący uprzywilejowany – Konsument oraz Przedsiębiorca uprzywilejowany.

Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale niemającą dla niej charakteru zawodowego.

Sklep – sklep internetowy STOP HALUKSOM dostępny pod adresem https://stophaluksom.com.pl.

Sprzedawca – spółka cywilna NEURON SC JACEK JĘDRZEJCZAK REGINA RUDNICKA, prowadząca działalność pod adresem: ul. Grochowska 114, 04-301 Warszawa, NIP 1132882747, REGON 360247598.

Regulamin – niniejszy dokument regulujący zasady korzystania ze Sklepu i zawierania umów sprzedaży.

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Adres korespondencyjny: Grochowska 114, 04-301 Warszawa
Adres e-mail: produkcja@neuron.waw.pl
Telefon: 608 434 408 lub 22 6731093

 

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

Do korzystania ze Sklepu oraz składania zamówień wymagane są:

  • urządzenie z dostępem do Internetu,

  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies,

  • aktywne konto e-mail.

 

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny produktów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają wszystkie podatki).

  2. Cena całkowita zamówienia obejmuje cenę produktu oraz ewentualny koszt dostawy.

  3. Kupujący dodaje wybrane produkty do koszyka, wybiera metodę dostawy i płatności oraz podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia.

  4. Złożenie zamówienia następuje po zatwierdzeniu jego treści oraz zaakceptowaniu Regulaminu i jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

  5. Zakupy można dokonywać jako zarejestrowany użytkownik lub bez rejestracji.

 

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Dostępne formy płatności:

    • przelew na rachunek bankowy,

    • karta płatnicza (Visa, Mastercard, Maestro),

    • płatności online (Blue Media, PayPro S.A.),

    • za pobraniem (gotówką lub kartą przy odbiorze),

    • płatność przy odbiorze osobistym.

  2. W przypadku wyboru płatności z góry, Kupujący ma obowiązek dokonać zapłaty w terminie 3 dni roboczych.

  3. Faktury wystawiane są w formie elektronicznej, chyba że Kupujący zażąda wersji papierowej.

 

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie.

  2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu płatności, jeżeli wybrano płatność z góry.

  3. W przypadku zamówień zawierających produkty o różnych terminach realizacji, obowiązuje najdłuższy z nich.

  4. Dostawa możliwa jest na terenie Polski oraz pozostałych krajów Unii Europejskiej.

  5. Metody dostawy:

    • kurier,

    • Poczta Polska,

    • ORLEN Paczka,

    • paczkomaty InPost,

    • Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.

 

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

  2. Termin do odstąpienia wygasa po 14 dniach od dnia otrzymania towaru lub, w przypadku zamówień wieloczęściowych, ostatniej dostawy.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę (dane w § 2) o swojej decyzji jednoznacznym oświadczeniem (np. e-mail lub formularz zwrotu).

  4. Kupujący może skorzystać z formularza odstąpienia (Załącznik nr 1), ale nie jest to obowiązkowe.

  5. Aby zachować termin do odstąpienia, wystarczy wysłać informację przed jego upływem.

Skutki odstąpienia:

  1. W przypadku odstąpienia od całej umowy, Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), w terminie do 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu.

  2. Zwrot nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu.

  3. Sprzedawca może wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

  4. Towar należy odesłać na adres: Grochowska 114, 04-301 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle towar przed jego upływem.

  5. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

  6. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

Warunkowa darmowa dostawa:

  1. Jeżeli Kupujący zrealizował zamówienie objęte promocją "darmowa dostawa", a po częściowym odstąpieniu od umowy wartość zatrzymanych produktów spadnie poniżej progu uprawniającego do darmowej wysyłki, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztu pierwotnej dostawy z kwoty zwrotu, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.

  2. W przypadku zwrotu części zamówienia, koszt pierwotnej dostawy nie podlega zwrotowi.

  3. Zwroty można realizować również za pośrednictwem InPost: https://szybkiezwroty.pl/pl/NEURON

 

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach:

  • towarów wykonanych na zamówienie (na indywidualną specyfikację Kupującego),

  • produktów łatwo psujących się lub z krótkim terminem przydatności,

  • towarów w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę,

  • nagrań dźwiękowych/wizualnych oraz oprogramowania, jeżeli zostały otwarte,

  • dzienników, periodyków lub czasopism (z wyjątkiem prenumeraty),

  • umów zawartych na aukcjach i wahaniach rynku finansowego.

 

§ 9 REKLAMACJE

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.

  2. Reklamacje należy składać pisemnie lub mailowo (dane w § 2).

  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni.

II. KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI

  1. Kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru.

  2. Może też żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, jeśli:

    • naprawa/wymiana jest niemożliwa lub nie została dokonana w rozsądnym czasie,

    • towar ma istotną wadę,

    • Sprzedawca odmówił doprowadzenia do zgodności z umową.

  3. W przypadku zwrotu z tytułu reklamacji, Sprzedawca pokrywa koszt odesłania.

III. KUPUJĄCY INNI NIŻ UPRZYWILEJOWANI

  1. Kupującemu przysługuje rękojmia na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

  2. W przypadku stwierdzenia wady, Kupujący powinien niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę.

  3. Reklamowany towar należy odesłać na adres: Grochowska 114, 04-301 Warszawa.

 

§ 10 DANE OSOBOWE

Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności. Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówień, marketingu, obsługi konta oraz dochodzenia roszczeń. Kupujący ma prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, sprzeciwu i wniesienia skargi do Prezesa UODO.

 

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie treści bezprawnych.

  2. Każde zamówienie stanowi osobną umowę.

  3. Umowy zawierane są w języku polskim.

  4. Spory z Kupującymi nieuprzywilejowanymi rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać: 



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

NEURON S.C. JACEK JĘDRZEJCZAK, REGINA RUDNICKA
ul. Grochowska 114, 04-301 Warszawa
adres e-mail: shop@stophaluksom.com.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................

- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Regulamin konta

REGULAMIN KONTA W SKLEPIE STOP HALUKSOM

 

SPIS TREŚCI

  • § 1 Definicje

  • § 2 Kontakt ze Sprzedawcą

  • § 3 Wymogi techniczne

  • § 4 Konto

  • § 5 Reklamacje

  • § 6 Dane osobowe

  • § 7 Zastrzeżenia

  • § 8 Regulamin Newslettera

 

§ 1 DEFINICJE

Konto – nieodpłatna funkcja Sklepu umożliwiająca Kupującemu m.in. przeglądanie historii zamówień, sprawdzanie statusu zamówienia oraz edytowanie danych.

Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.

Sklep – sklep internetowy STOP HALUKSOM dostępny pod adresem https://stophaluksom.com.pl.

Sprzedawca – NEURON S.C. JACEK JĘDRZEJCZAK, REGINA RUDNICKA, z siedzibą: ul. Grochowska 114, 04-301 Warszawa, NIP: 1132882747, REGON: 360247598.

 

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Adres: ul. Grochowska 114, 04-301 Warszawa
E-mail: produkcja@neuron.waw.pl
Telefon: 608 434 408 lub 22 6731093

 

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

Do założenia i korzystania z Konta niezbędne są:

  • aktywne konto e-mail,

  • urządzenie z dostępem do Internetu,

  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

 

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne.

  2. Konto umożliwia Kupującemu dostęp do historii zamówień, edycję danych i śledzenie statusu zamówienia.

  3. W celu założenia Konta należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny w Sklepie.

  4. Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony w chwili jego założenia.

  5. Kupujący może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z Konta, wysyłając stosowne zgłoszenie na adres: produkcja@neuron.waw.pl

  6. Po otrzymaniu rezygnacji, Sprzedawca niezwłocznie usuwa Konto i rozwiązuje umowę.

 

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres: produkcja@neuron.waw.pl

  2. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów:

W przypadku braku porozumienia:

  • Konsument może skorzystać z mediacji prowadzonej przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,

  • złożyć wniosek do stałego polubownego sądu konsumenckiego,

  • skorzystać z platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

§ 6 DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Dane są przetwarzane zgodnie z RODO, w celu świadczenia usługi Konta. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności dostępnej w Sklepie.

 

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.

  2. Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest w języku polskim.

  3. Sprzedawca może zmienić regulamin Konta z ważnych przyczyn, takich jak:

    • dostosowanie do przepisów prawa,

    • poprawa bezpieczeństwa usług,

    • zmiany techniczne lub funkcjonalne.

  4. O planowanych zmianach Kupujący zostanie poinformowany co najmniej 7 dni wcześniej drogą e-mailową.

  5. Brak akceptacji zmian należy zgłosić przed ich wejściem w życie. Skutkiem będzie rozwiązanie umowy o Konto.

  6. Brak sprzeciwu oznacza akceptację zmian.

  7. Spory z Kupującym niebędącym Konsumentem rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

  8. Postanowienia regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają praw Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

 

§ 8 REGULAMIN NEWSLETTERA

  1. Newsletter to nieodpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, umożliwiająca otrzymywanie informacji handlowych, promocyjnych i nowości ze Sklepu.

  2. Do korzystania z Newslettera niezbędne jest:

    • aktywne konto e-mail,

    • urządzenie z przeglądarką internetową obsługującą JavaScript i pliki cookies,

    • połączenie z Internetem.

  3. Umowa o korzystanie z Newslettera zawierana jest w momencie potwierdzenia zapisu na Newsletter poprzez kliknięcie w link weryfikacyjny.

  4. Każda wiadomość e-mail zawiera informację o możliwości wypisania się z Newslettera.

  5. Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez ponoszenia kosztów:

    • klikając link dezaktywacyjny,

    • lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: produkcja@neuron.waw.pl

  6. Rezygnacja z Newslettera jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o jego świadczenie.

Reklamacje dotyczące Newslettera

  1. Reklamacje dotyczące Newslettera należy zgłaszać mailowo na adres: produkcja@neuron.waw.pl

  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania.

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji usługi Newslettera, zgodnie z RODO i polityką prywatności Sklepu.

Zmiany regulaminu Newslettera

  1. Sprzedawca może zmienić regulamin z ważnych przyczyn (np. zmiana prawa, modernizacja usługi).

  2. Usługobiorca zostanie poinformowany o zmianach co najmniej 7 dni przed ich wejściem w życie.

  3. Brak sprzeciwu wobec zmian oznacza ich akceptację.

  4. W przypadku sprzeciwu – umowa o świadczenie Newslettera zostanie rozwiązana z dniem wejścia w życie zmian.